Notice: Undefined index: pageId in /home/kuznia/domains/kuzniaspoleczna.pl/public_html/eco-trendy/index.php on line 47

Notice: Undefined index: link in /home/kuznia/domains/kuzniaspoleczna.pl/public_html/eco-trendy/functions.php on line 41

Notice: Undefined index: html in /home/kuznia/domains/kuzniaspoleczna.pl/public_html/eco-trendy/functions.php on line 66
Certyfikaty, znaki jakości - czy to ma sens? - Kuźnia Społeczna. EcoTrendy
Kuźnia Społeczna Bank Żywności w Olsztynie

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/kuznia/domains/kuzniaspoleczna.pl/public_html/eco-trendy/wydarzenie.php on line 5
Certyfikaty, znaki jakości - czy to ma sens?

Certyfikaty, znaki jakości - czy to ma sens?
Panele dyskusyjne

18-09-2021 (Sala Stajenna)
13:00 - 15:00

Notice: Undefined variable: prowadzacy in /home/kuznia/domains/kuzniaspoleczna.pl/public_html/eco-trendy/wydarzenie.php on line 138
udział bezpłatny (wymagana rejestracja)

Notice: Undefined variable: wydarzenie_prowadzacy in /home/kuznia/domains/kuzniaspoleczna.pl/public_html/eco-trendy/wydarzenie.php on line 166
Opis

Systemów certyfikacji i znaków jakości przybywa na rynku z roku na rok. Jak w ich gąszczu konsument może odnaleźć te, które faktycznie wiążą się z jakością produktu?  Które z nich stanowią rzeczywistą wartość dla producenta i mogą mieć wpływ na sprzedaż? Wykład i debata będą swoistym przeglądem funkcjonujących na rynku znaków i certyfikatów. Producenci podzielą się swoim doświadczeniem jak wpłynęły one na życie produktów.  

- Brałem udział w różnych badaniach, z których wynika, że konsumenci nie orientują się zbytnio w funkcjonujących na rynku certyfikatach - przyznaje Tomasz Piłat, prezes Lokalnej Grupy Działania Południowa Warmia. - Brakuje edukacji i promocji w tym zakresie, jaka miała miejsce choćby w przypadku nowego znaku Rolnictwa Ekologicznego. Powstaje także wiele fundacji, organizacji, które odpłatnie nadają znaki jakości, w ślad za którymi nie idą żadne badania, ani korzyści dla producentów. W badaniach fokusowych ludzie do 30 roku życia wskazywali, że najbardziej skuteczną sugestią przy zakupie produktów był marketing szeptany. Kolejne osoby którym polecano produkt, nie czuły potrzeby weryfikacji jego jakości. 


Notice: Undefined variable: wydarzenie_prowadzacy in /home/kuznia/domains/kuzniaspoleczna.pl/public_html/eco-trendy/wydarzenie.php on line 177

 

Weź udział

Sprawdź całą agendę