( ! ) Notice: Undefined index: pageId in /home/kuznia/domains/kuzniaspoleczna.pl/public_html/eco-trendy/index.php on line 47
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0008416016{main}( ).../index.php:0

( ! ) Notice: Undefined index: link in /home/kuznia/domains/kuzniaspoleczna.pl/public_html/eco-trendy/functions.php on line 41
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0008416016{main}( ).../index.php:0
20.0027547976breadcrumb( ).../index.php:47

( ! ) Notice: Undefined index: html in /home/kuznia/domains/kuzniaspoleczna.pl/public_html/eco-trendy/functions.php on line 66
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0008416016{main}( ).../index.php:0
20.0027547976breadcrumb( ).../index.php:47
Promocja produktów regionalnych - Kuźnia Społeczna. EcoTrendy
Kuźnia Społeczna Bank Żywności w Olsztynie

( ! ) Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/kuznia/domains/kuzniaspoleczna.pl/public_html/eco-trendy/wydarzenie.php on line 5
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0008416016{main}( ).../index.php:0
20.0039667392include( '/home/kuznia/domains/kuzniaspoleczna.pl/public_html/eco-trendy/wydarzenie.php' ).../index.php:163
Promocja produktów regionalnych

Promocja produktów regionalnych
Panele dyskusyjne

18-09-2020 (Sala Stalowa)
11:00 - 14:00
Piotr Ostaszewski
udział bezpłatny (wymagana rejestracja)
Opis

Masowa produkcja żywności, ujednolicanie smaków, zapachów przyczyniło się do tego, że konsument, turysta szuka nowych wrażeń smakowych i zapachowych, albo chce wrócić do smaków zapamiętanych z dzieciństwa. Coraz większego znaczenia nabiera wysoka jakość i bezpieczeństwo żywności. Produkt lokalny coraz częściej utożsamiany jest z regionem a zatem jakość produktów regionalnych ma znaczący wpływ na postrzeganie regionów. Odmienny smak zakupionych na targu czy w gospodarstwie agroturystycznym potraw lub produktów jest czynnikiem, powodującym, że uchodzą one za wyjątkowe specjały.

Regiony na nowo odtwarzają potrawy i tradycje żywieniowe, niespotykane nigdzie indziej. To właśnie produkty i kuchnia, głęboko osadzona w historii, mająca swoje korzenie w tradycji, stanowią o atrakcyjności turystycznej i są najistotniejszym elementem w promocji regionu. Na znaczeniu zyskują bazarki, targi lokalnych specjałów skupiające drobnych producentów, sklepy stawiające na jakościową żywność z regionu. Produkty regionalne zdobywające uznanie w konkursach stają się jednocześnie regionalnymi ambasadorami. Lista produktów tradycyjnych, certyfikowanie - te dwa rodzaje promocji są swoistym paszportem na rynku, świadczącym o jakości i autentyczności.

Prowadzący
Piotr Ostaszewski
Piotr Ostaszewski

Piotr Ostaszewski Od 2018 r. Członek założyciel i prezes Zarządu RSP Ostoja Natury – twórca strategii Ostoja Natury Wioska 3.0 nagrodzonej w konkursie „Inteligentne Wioski” organizowanym przez PAN i ministerstwo rolnictwa.
Od 2007 - 2020 Telewizja Polsat –Dyrektor Działu Nowe Media. Odpowiedzialny za: strategie monetyzacji serwisów i usług dodanych grupie kanałów Polsat, całą interakcję z widzami stacji grupy, produkcję formatów, programów i transmisji  mających elementy jak: głosowanie, sonda, konkurs, aplikacja etc., współproducent programów takich jak:  Must Be the Music, Taniec z Gwiazdami, Got to Dance, Mistrzostwa Świata w piłce nożnej Fifa 2008, Mistrzostwa Świata w piłce Siatkowej, Gale boksu i gale MMA, produkcje programów i transmisji live na kanałach Polsat, Polsat 2, TV 4, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat News, Polsat Sport oraz IPLA, digitalizację i dostarczanie contentu operatorom sieci komórkowych Plus, Orange, Era, T Mobile, Play, negocjacje z producentami z Polski i ze świata; • Od 2008 Doradca Prezesa Zarządu Redefine(grupa Polsat),zaangażowany w budowę strategii contentugrupy Polsat w Internecie i budowę oraz wdrożenie Aplikacji/ Playera IPLA oraz Muzo; •
2006 –2007: Specjalista ds. Systemów Zarządzania Procesami Biznesowymi (Business Proces Management BPM) w firmie Oce Poland Ltd.; • Od 2005 autor i organizator festiwalu „Bruk –Europejskie Dni Sztuki i Kultury Ulicznej”, organizowany wspólnie z Prezydentem Gdyni Wojciechem Szczurkiem, a od 2010 do 2015 roku  w Olsztynie współtworzony z Prezydentem Olsztyna Piotrem Grzymowiczemi Marszałkiem Województwa Warmii i Mazur; • 2004 –2005: Członek Zarządu i współwłaściciel agencji reklamowo –eventowej „Nokaut Skład Sp. z o.o.”; • 2002-2006: Dyrektor Zarządzający, założyciel i współwłaściciel firmy fonograficznej „Wielkie Joł”. Odpowiedzialny za wydanie ponad 20 płyt i singli oraz produkcję ok. 30 teledysków

 

 

Weź udział

Sprawdź całą agendę